sarahroosmah.reismee.nl

Tweede week op Bali

Selamat malam!

Hier weer een verhaal van mijn tweede week op Bali.

Deze week waren er speciale ceremonies in ons gebied in verband met de full moon. Hierdoor heb ik maar twee keer lesgegeven deze week. Ook heb ik twee nieuwe partners die mij komen helpen, een meisje uit Zwitserland en een meisje uit Australië. Dit was de eerste week voor hun, dus we hebben vooral spelletjes gedaan om de kinderen kennis te laten maken met de nieuwe vrijwilligsters.

Voor de rest was ik te vinden bij een zwembad, Ubud centrum en de markt. We hebben deze week veel regen en onweer gehad, dus ik heb helaas ook veel bij mijn huisje moeten hangen. Donderdag was het hoogtepunt van mijn week: naar het hotel van opa en oma om ze te eindelijk te zien. Na lang knuffelen, zijn we lekker wezen eten. De dag daarop zijn we naar Ubud centrum wezen lopen en daarna naar de markt geweest. Gelukkig heb ik het erg naar mijn zin, maar het was heerlijk om bekende personen te zien, vooral mijn opa en oma.

Dit weekend zou ik met 4 andere meiden naar het oosten van Bali gaan. We hadden een tourgids geregeld, maar hij vond de route naar het oosten niet 'mooi', dus besloot hij dat we naar het noorden moesten. Dit heb ik twee jaar geleden al gezien, maar het was alsnog een hele belevenis. Zaterdag zijn we naar de rijstvelden, the hot springs, kopi luwak en het vulkaan Mount Batur geweest. Ons eindbestemming was Lovina. Vandaag zijn we 5 uur 's ochtends wakker gemaakt om de zee op te gaan voor dolfijnen. Het was heel leuk om het te doen! Helaas kon ik mijn mobiel niet meenemen, omdat hij anders nat kon worden. Een van de andere meiden heeft wel foto's gemaakt, dus die komen nog op mijn blog. Verder zijn we nog naar de waterval Git Git geweest. We zouden ook naar het Tanah Lot Temple gaan, maar het regende opeens enorm hard. Na 3 uur in de auto te hebben gezeten, was het ook wel lekker om weer richting huis te gaan. Eenmaal thuis hebben we nieuwe vrijwilligsters ontmoet, die in ons huisje slapen.

Omdat er veel vraag is hoe mijn kampung eruit ziet, zal ik overdag morgen foto's op mijn blog zetten.

Na een lang weekend is het nu tijd om lekker te relaxen. Groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!