sarahroosmah.reismee.nl

Vierde en vijfde week op Bali

Hallo allemaal,

Na lang niet geschreven te hebben, ben ik er eindelijk weer. Eerlijk gezegd maak ik veel mee en had ik niet de tijd om te schrijven.

In mijn vierde week ben ik van woensdag tot en met vrijdag naar Nusa Lembongan geweest met opa en oma. Onze accommodatie was erg mooi, maar helaas was er verder niet veel te doen op het eiland. De mooie strandjes waren moeilijk bereikbaar (mijn eigenwijze opa is bijna van een berg gekukeld). We hebben er geprobeerd wat leuks van te maken, maar helaas niet wat we verwachtten.
Zaterdag ben ik naar mijn Zweedse vriendin gegaan in Uluwatu (het zuiden van Bali). We hebben rustige strandjes bezocht. Om daar te kunnen komen, moesten we door rotsen heen met een doorgang van hooguit een halve meter. Hier hebben we de hele dag gespendeerd. De volgende dag zijn we naar opa en oma gegaan in Sanur. Hier hebben wij nog een dagje doorgebracht op het strand.

Week vijf is begonnen met een leuke activiteit. Ik ben met mijn vriendin naar de grootste waterpretpark van Azië geweest in Kuta. Na een dagje lol te hebben gehad, ging zij naar die avond weer terug naar Zweden.
Omdat ik morgen naar Sulawesi vlieg en 5 weken geen strand zie, hebben we lekker middagen doorgebracht op Sanur beach. Vanavond ben ik met opa en oma naar Jimbaran geweest om vis te eten.

Morgen start voor mij weer een groot avontuur. Vrijwilligerswerk doen in een weeshuis.... Na afscheid te hebben genomen van opa en oma, moet ik 1,5 uur vliegen. Daarna moet ik nog 8 uur in de auto zitten naar de binnenlanden. Ik verblijf vlakbij Rantepao, in de provincie Toraja. Ik heb hier erg veel zin in, maar ik was nog lang niet klaar met mijn verblijf op Bali. Maar wie weet is het 10x leuker.

Het is erg primitief daar en ik zal waarschijnlijk niet veel internetverbinding hebben. Ik hoop jullie snel weer op de hoogte te kunnen brengen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!